سرخط خبرها

اخطار آخر نکونام به خطیر| زودتر تسویه حساب کنید

  • کد خبر: ۱۸۱۶۱۸
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
اخطار آخر نکونام به خطیر| زودتر تسویه حساب کنید
جواد نکونام به علی خطیر اخطار داده که تا قبل از برگزاری هر جلسه‌ای حقوق بازیکنان را پرداخت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کشمکش میان جواد نکونام و علی خطیر ادامه دارد و سرمربی استقلال درآخرین واکنش خود نسبت به مدیریت این باشگاه اعلام کرده تا زمانی که بدهی بازیکنان پرداخت نشود او حاضر نسیت با خطیر رو در رو شود.

نکونام درست بعد از بازی با استقلال خوزستان که اغلب بازیکنان نسبت به پرداختی‌ها خود از مدیران باشگاه انتقاد کرده‌اند، این جملات را به زبان آورده است.


بازیکنان استقلال بعد از این بازی که منجر به پیروزی شد، یکی بعد از دیگر پرده از دریافتی خود بابت فصل پیش برداشتند و اعلام کردند باشگاه خلف وعده بسیاری داشته و بیش از ۴۰ درصد از حقوق فصل قبل باقی مانده است.

این اظهارات کافی بود تا جواد نکونام پشت بازیکنانش درآید و به گوش باشگاه برساند تا زمانی که حقوق بازیکنان پرداخت نشده هیچ نشستی با علی خطیر برگزار نخواهد کرد.

اما درعین حال که این نقل قول از زبان نکونام نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده، خبر‌ها و شایعاتی پیرامون احتمال برکناری علی خطیر از سمتش نیز به گوش می‌رسد.

این تصمیم احتمالی به دلیل تنش‌های بی پایانی است که در روز‌های گذشته باشگاه استقلال را فرا گرفته و خطیر نتوانسته ارتباط مناسبی با جواد نکونام برقرار کند واز سویی آرامش کافی را در باشگاه حاکم نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->